nedelja, 27. marec 2011

Zavijalni papir

Mravljica je idejo o zavijalnem papirju dodelala tako, da so na njem razna voščila v slovenskem jeziku. Katera gesla je uspela sestaviti in vključiti v besedilo si lahko pogledate v njeni objavi.

Nad idejo sem bila navdušena, še bolj pa, ko sem videla, da bo tale svoj prevedeni zavijalni papir delila z nami. 123 in že sem ga imela na mailu, prav tako pa sem že vedela kaj bom z njim.

Ker pri hiši trenutno ni darila potrebnega zavijanja :-) sem se odločila, da zavijalni papir uporabim na čestitki.




Pikico mi je žal, ker sem se odločila besedo obkrožiti, črko za črko... nekako sem mislila, da se bodo krogci "ujeli" s pikicami na traku, ampak me končen rezultat ni prepričal. Bo pa na naslednji čestitki beseda v celoti obkrožena :-))

2 komentarja:

Goga pravi ...

Meni je pa tudi tako obkroženo všeč, čisto nekaj posebnega je takšnale s slovenskim napisom narejena voščilnica :)).

Simona pravi ...

res je lušen tale papir in odlično si ga uporabila. Mene krogci ne motijo.