četrtek, 19. april 2012

Ferdinand

Soseda tule, ima en kjut obesek za ključe. Takega možiclja iz usnja. Zelo simpatična reč.
Ko sem prvič videla ta obesek, sem takoj dobila idejo s čim lahko zamenjam usnjeni trup, ki ga ima njen možicelj.

In nastal je Ferdinand.



V mojem ustvarjalnem kotičku, mi družbo dela Angelca in pohecala sem se, da sem ji naredila moža :-)))



Lep par sta, kajne :-)))

7 komentarjev:

Simona pravi ...

Luškana. Zelo.

katarina pravi ...

Kolk je lušten tale možicelj.

iris pravi ...

super je tale tvoj možicelj!
lp
iris

Sanza pravi ...

hvala. Zdaj rabim sam še obročke in bo obesek za ključe :-)

Barbi pravi ...

Sej Ferdinand je frajer, ampak Angleca je pe še zmeraj the best. Mogoče bi zdej lahko šal zamenjala za sončna očala. Hahahaha :)Samo, da ne spremeni frizure. :)

Nataša pravi ...

Tale tvoj Ferdinand me je spomnil, da ste nekoč imele eno kolektivno fazo fimo koleščkanja, ne? Super je, že kar vidim njegove kolege še v drugih barvah, pa sploh če boš še njim dala taka frajerska imena ;)

Sanza pravi ...

Ja, in iz te zaloge koleščkov je nastal Ferdinand :-). Takrat sem kar precej tega nakoleščkala, bo pa zdaj prišlo prav :-)).