nedelja, 28. februar 2010

Prijetno s koristnim

Sobotni dopoldnevi so rezervirani za babje kofetkanje. Smo štiriperesna deteljica, ki se pozna že dolga leta, ki se je skupaj presmejala, prežurala, skratka skupaj preživela najlepši del življenja.

Zdaj vsaka živi svoje življenje, vendar vzdržujemo te sobote, kjer si potem izmenjamo vse naše dogodke in pripetljaje, razpredamo o teh in onih rečeh, pomembnih in malo manj, ... pa se mi je utrnila ideja.

Kaj pa če izkoristimo prijetno s koristnim in sobotni kavi dodamo še malo fimanja in naredimo kako stekleničko upanja? Hmmm... pa da vidimo.

En hitr mail, s kratko in mamljivo vsebino (vam povem, jagodno vino dela čudeže... :-))....) in potem čakanje.
Ni minilo dolgo, ko je prišel prvi odgovor... sem za,... in naslednji, pridem, super ideja... ena pa je žal že imela druge plane.

Tako smo sobotno lokacijo zamenjale in se dobile pri meni doma. Miza ju je pričakala polna fimo mase, praznih stekleničk in za "muštr" že nekaj narejenih. Dišalo je po kavi in sveže pečenih rogljičkih....

Hitra navodila kaj in kako, par namigov, da bodo vse stekleničke take kot treba in začele smo.
Ne rabim vam pisat, da je dopoldne minilo kot bi mignil. Žal, smo se morale posloviti in vsaka svojim obveznostim nasproti.

Tule spodaj pa je rezultat.
Za prvič jima je šlo prav dobro, upam, da bosta še kdaj za tako fimo-kofetkanje.

Stekleničke od J. in A.




In še moje.



Skupaj 12 stekleničk. Punci bravo, ni slabo. Vesela sem, da ste se odzvali na mojo zamisel in da to še kdaj ponovimo.

Zadnje objave so vse v duhu stekleničk upanja. Vam še nekaj prišepnem... naslednja bo tudi, ker nastajajo že nove lepotičke in kmalu vam jih pokažem.



2 komentarja:

Klavdija pravi ...

O superca...krasne Stekleničke ste nardile in prou vesela sem da ste se ob izdelovanju imele tako fino. Komaj čakam na naslednje lepotičke...BTW pokukaj na moj blog-bom kmalu razpisala izziv :P

Alenka pravi ...

Super stekleničke so nastale med kofetkanjem!!!!Pa še lepo vam je bilo:):)